Elektronski formulari
Poštovani građani,
kako bi smo maksimalno ograničili kretanje stanovnika i smanjili broj dolazaka u Općinu, od 22.3.2021. godine možete podnositi svoje zahtjeve za upravno rješavanje putem elektronske pošte.
Uzevši u obzir postojeći zakonski okvir, u prilici smo ponuditi samo ograničeni set usluga, koje ćemo pokušati proširiti, na osnovu zajedničkog iskustva kojeg ćemo ostvariti ovim projektom.
Procedura:
- Preuzmite odgovarajući obrazac (download)
- Popunite ga (elektronski ili ručno), odštampajte i potpišite
- Skenirajte ili fotografišite potpisani obrazac zahtjeva, kao i priloženu dokumentaciju
- Pošaljite ga na definisanu e-mail adresu, zajedno sa traženom dokumentacijom
Dalju komunikaciju će voditelj postupka vršiti putem emaila ili telefonom. Na kraju, voditelj postupka će vas kontaktirati da pristupite preuzimanju orginalnog akta u prostorijama Općine, kada ste dužni dostaviti na uvid orginalnu dokumentaciju, po uputama voditelja postupka, te dostaviti dokaze o plaćenoj administrativnoj taksi.
Napomena: obrasci koji se mogu slati elektronskom poštom su označeni znakom @.
Tehničke informacije:
- dostava dokumenata u PDF i JPEG formatu
- slanje jedne poruke je ograničeno na 15 MB
- antivirusni program može onemogućiti prijem nepouzdani mailova
- po uspješnom prijemu e-maila, dobit ćete povratnu poruku